מזון מהלב, החופש לאכול

מתאים מגיל חצי שנה ואילך.

מתכון זה עם קוואקר, שהוא – שיבולת שועל שמעובדת למרקם גס או דק. ולכן הבישול מהיר יחסית.
ככל שהדגן פחות מעובד, כך ערכיו התזונתיים גבוהים יותר, מרקם הדייסה גרגרי יותר, הבישול ארוך יותר, ויש להוסיף יותר מים. ניתן לגוון בין סוגי הדגנים, ואף לשלבם בדייסה אחת.

רכיבים:

כוס וחצי קוואקר
3.5 כוסות מים
או  – כוס חלב (עיזים (מגיל שנה ומעלה) / שקדים / אורז) + 2.5 כוסות מים
תפוח מגורד בפומפיה – לא חובה
מעט קינמון טחון – לא חובה

הכנה:

לבשל תוך עירבוב את הקוואקר עם הנוזלים, עד שיגיע למרקם הדייסה הרצוי.
במידה ומשתמשים- להוסיף את התפוח המגורד והקינמון לדייסה החמה ולערבב היטב.

ניתן להמתיק עם מעט מולסה / סירופ מייפל אמיתי, אך במידה ומוסיפים פרי, מומלץ להסתפק במתיקותו.